Productinformatie "Cars Jeans Maat L LUCKY Heren Short Army"
Productbeschrijving
De Cars jeans Lucky is een gekleurde jeans short voor heren in een zachte elastische denim met een gewassen look. Deze zomer short komt uit de Cars Jeans Heren collectie en is gemaakt van katoen met elastaan. Dit 5-pocket model heeft een smalle pasvorm met een middelhoge taille en opgerolde onderkant. De broek sluit met rits-en knoopsluiting. De wassingen zijn uniek waardoor deze kunnen verschillen per item. Combineer deze short met je favoriete T-shirt voor een unieke look.
ANDERE LINKS NAAR "CARS JEANS MAAT L LUCKY HEREN SHORT ARMY"
Productbeschrijving
Blend He BHNIGHT pants Heren Broek
Maat & Pasvorm
Maat vrouwenNiet van toepassing
Maat kinderenNiet van toepassing
MaatadviesValt normaal
Materiaal & Wasvoorschrift
Materiaal 1Katoen
Percentage materiaal 198 %
Materiaal 2Elastaan
Percentage materiaal 22 %
WasvoorschriftMachinewas
Design
KledinglengteLang
ModelBHNIGHT pants
Overige informatie
EAN5714346317351
SeizoensjaarNever out of stock
SeizoenscollectieNever out of stock
Type broekBroek
Overige kenmerken
Aantal artikelen in verpakking1 stuk(s)
DoelgroepVolwassenen
Fit Regular Fit
Gelegenheid modeCasual
GeslachtMannen
KleurSand Brown
Maat mannenW29 X L34
Maat volwassenen unisexNiet van toepassing
Materiaalbeschrijving98% Katoen, 2% Elastaan
Patroon Effen
SluitingRits
Taille hoogteRegular Waist
Van de zeven albums in Bruce Springsteens Tracks II -box was Streets of Philadelphia Sessions het album waar hij het dichtst bij was toen hij het maakte (1994). Een release in het voorjaar van 1995 werd overwogen.
"Het probleem dat ik toen had, was dat ik Tunnel of Love , Human Touch en Lucky Town had gemaakt : drie albums over relaties op rij", zegt Springsteen in de liner notes van de boxset. "Het was begin jaren negentig, een zeer turbulente en andere tijd in de muziekindustrie. Dus een vierde album – en dan met name een vierde, echt duistere plaat over relaties – was iets waarvan ik niet wist of het publiek er klaar voor was. Dus heb ik het niet uitgebracht."
Het nummer "Streets of Philadelphia", uit de film "Philadelphia" uit 1993, was een enorme hit voor hem. In Streets of Philadelphia Sessions (waar "Streets of Philadelphia" zelf niet in voorkomt) blijft Springsteen de muzikale techniek van "Streets of Philadelphia" gebruiken, waarbij nummers worden opgebouwd rond drumloops, zoals hiphopartiesten dat doen, waarbij synthesizers vaak een sfeervolle sfeer toevoegen. (Hoewel het geen hiphopalbum is, zoals sommigen het noemen.)
Dit is niet het meest flitsende genre. Denk aan "Streets of Philadelphia" of "Secret Garden" (dat Springsteen later opnam met The E Street Band, maar dat hij hier in de originele, zeer vergelijkbare vorm opneemt). Dat zijn nummers die me niet zo raakten en grepen als andere Springsteen-nummers. Maar ze groeiden wel in mijn hart, en door herhaaldelijk luisteren kwamen hun subtiliteiten duidelijk naar voren. Hetzelfde geldt voor de meeste Streets of Philadelphia Sessions .
Springsteen begon zelf met deze opnames, maar voegde op veel ervan bijdragen toe van leden van zijn tourband uit 1992-93 (gitarist Shane Fontayne, drummer Zachary Alford, bassist Tommy Sims), plus, op "One Beautiful Morning", de zangeressen Patti Scialfa, Soozie Tyrell en Lisa Lowell. Altviolist David Campbell en cellist Larry Corbett leverden ook een bijdrage aan "Something in the Well".
In de liner notes vat criticus Erik Flannigan de tekstuele inhoud treffend samen als "kwesties van twijfel en verraad in relaties". In het openingsnummer, "Blind Spot", schept Springsteen de nadruk op het onderwerp door te zingen:
We bewoonden elkaarAlsof het een soort ziekte wasIk dacht dat ik vloogMaar ik kroop op mijn knieën
Iedereen heeft een blinde vlek die hem naar beneden haalt.Iedereen heeft een blinde vlek die hij niet kan omzeilen.
Maar er zit meer in het album. "One Beautiful Morning" roept effectief een moment van spirituele transcendentie op, en ik beschouw "Between Heaven and Earth" als een van Springsteens beste liefdesliedjes, punt uit – en een portret van het huiselijk geluk dat hij in die periode in zijn eigen leven begon te vinden. Hij zingt:
Dat zijn wij, zonlicht dat door het huis drijftJouw hand terwijl je je blouse gladstrijktDat zijn wij, de kinderen in de keuken die etente midden van al het lawaai van de avondWe vallen, in elkaars armen, tussen hemel en aarde
Uiteraard zijn er verbanden te leggen met eerder uitgebrachte nummers van Springsteen.
"The Little Things" is een momentopname van een korte romantische ontmoeting — een type liedje dat Springsteen later zou uitproberen, minder succesvol, met "Reno" (2005), en succesvoller, met "Moonlight Motel" (2019).
In het laatste album, "The Farewell Party", is een ex-geliefde van hem, met wie hij een spannende maar moeizame relatie had, overleden. Hij en anderen zijn samengekomen om wat te drinken en haar te eren.
"Ik hield van haar alsof het een ziekte was/ik kwam kruipend op mijn knieën," zingt Springsteen, waarmee hij bijna de songtekst van de openingstekst van het album "Blind Spot" herhaalt.
Hij blijft maar denken aan ‘jij, ik en wat had kunnen zijn’.
Terwijl hij wegrijdt, op haar oude motor, zingt hij dat de "wind in de mesquite over de heuveltoppen rechtstreeks in mijn armen komt razen." Het is een beeld van hoop en genezing, net zoals toen Springsteen het in 2005 opnieuw gebruikte – de wonden uit zijn verleden waren volledig geheeld – in "Long Time Comin'."
The songs on Streets of Philadelphia Sessions are:
“Blind Spot”“Maybe I Don’t Know You”“Something in the Well”“Waiting on the End of the World”“The Little Things”“We Fell Down”“One Beautiful Morning”“Between Heaven and Earth”“Secret Garden”“The Farewell Party”