Klachtenprocedure
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over een artikel en/of service.
Wij horen graag hoe wij u kunnen helpen en doen ons uiterste best u een gepaste oplossing te bieden.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
U kunt ons uiteraard ook contacteren met leuke tips/ideeën/suggesties.
U kunt hier het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.
Voor vragen/klachten is de klantenservice bereikbaar via 088 - 45 70 700, van maandag t/m vrijdag 09:00 tot 17:30 uur. En via e-mail: info@dgmoutlet.nl.
Binnen 14 dagen ontvangt u, conform de Algemene Voorwaarden, een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Mocht er geen oplossing gevonden kunnen worden, dan kunt u via Stichting WebWinkelKeur een klacht/geschil indienen. Dit kan op de website van WebwinkelKeur op www.webwinkelkeur.nl .
Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.