Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis!
Gratis verzending vanaf €50,-
Vragen? Bel: 088-4570700
 

Klachtenprocedure

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over een artikel en/of service.
Wij horen graag hoe wij u kunnen helpen en doen ons uiterste best u een gepaste oplossing te bieden.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing. 

U kunt ons uiteraard ook contacteren met leuke tips/ideeën/suggesties.

U kunt hier het contactformulier invullen of bellen met onze klantenservice.

Voor vragen/klachten is de klantenservice bereikbaar via 088 - 45 70 700. Op maandag zijn wij telefonisch te bereiken van 13:00 tot 16:30. Op dinsdag tot en met vrijdag van 10:00 tot 12:00 en van 14:00 - 16:30 uur. Liever een mailtje sturen? Dit kan via support@dgmoutlet.nl.

Binnen 14 dagen ontvangt u, conform de Algemene Voorwaarden, een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Mocht er geen oplossing gevonden kunnen worden, dan kunt u via Stichting WebWinkelKeur een klacht/geschil indienen. Dit kan op de website van WebwinkelKeur op www.webwinkelkeur.nl .

Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Laatst bekeken