9,0
Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis!
Gratis verzending vanaf €50,-
14 dagen zichttermijn
Vragen? Bel: 088-4570700
 

Bestellen, Bezorgen & Afhalen

Bij DGM Outlet is het mogelijk om online en in een fysiek winkel artikelen te kopen. Op deze pagina vindt u alle informatie terug over de bestelling, bezorgen en afhalen van uw online aankopen.

Bestellen en ontvangen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

DGM Outlet doet er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Het komt helaas weleens voor dat dit niet lukt, wij zullen u hiervan op de hoogte brengen. Houdt uw Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie. 

Niet (alles) ontvangen?

In sommige gevallen kunnen wij niet altijd alle artikelen in één bestelling op hetzelfde moment verzenden. 

Als we wel alles hebben verzonden, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

U kunt kiezen voor de volgende bezorgopties.

  • Levering overdag

  • Levering in de avond

  • Levering op dezelfde dag

Tijdens het bestelproces ziet u bij uw zending van welke opties u gebruikt kunt maken. Er zitten extra kosten verbonden aan levering op dezelfde dag. Bekijk hier de tarieven voor same-day delivery.

Is mijn bestelling gelukt (want ik heb geen bevestiging gehad)?

Heeft u de spambox/ongewenste mail al bekeken? Het komt weleens voor dat de bevestigingsmails hier terecht komen.

Met account

Staat uw bestelling in uw account? Dan is het gelukt.

Als u meer dan 60 minuten geleden besteld heeft maar nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen en het ook niet terug ziet in uw account, neem dan contact op met de klantenservice. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op 088-4570700.

Zonder account

Als u meer dan 60 minuten geleden besteld heeft maar nog steeds geen bevestiging heeft ontvangen neem dan contact op met de klantenservice. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op 088-4570700.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Nadat u een bestelling geplaatst heeft wilt u natuurlijk weten wanneer u de bestelling ontvangt. Voordat u de bestelling betaald, ziet u in het bestelproces wanneer het artikel bezorgt kan worden. 

Voor de meeste artikelen geldt, binnen Nederland (exclusief de waddeneilanden) voor 23.59 uur besteld is morgen in huis. Voor bestellingen naar de waddeneilanden en België geldt voor 16:00 uur besteld morgen in huis. 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Mocht u een bestelling willen wijzigen, dan kan dit zolang uw bestelling nog niet verzonden is. Echter is de verwerkingstijd gedurende kantooruren 08:30 - 17:30 uur erg snel, daardoor is het artikel soms al verzonden voordat uw wijziging binnenkomt. Het advies is dan ook om telefonisch contact op te nemen, dit kan via 088-4570700. Wanneer een artikel reeds klaar voor verzending staat kan het voorkomen dat er € 2,50 verwerkingskosten in rekening worden gebracht.

 

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Een mislukte bestelling is natuurlijk heel vervelend en kan meerdere oorzaken hebben. Indien uw bestelling niet goed is doorgekomen zal er ook geen geld van uw rekening af zijn.
Is er wel geld afgeschreven kunt u een betaalbewijs mailen naar lya@dgmoutlet.nl . Vermeld uw naam, email, telefoonnummer en postcode voor een vlotte afhandeling.

 

Hoe bestel ik iets bij DGM Outlet?

Dit gaat heel gemakkelijk.

Bezorgen

  1. Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje. Dit doet u door de knop “voeg toe” aan te klikken.

  2. Controleer of alles correct is en ga dan verder met uw bestelling. Adres, huisnummer, e-mail, telefoonnummer, bezorgdatum en bezorgmoment.

  3. Rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan met iDEAL, creditcard, bankoverschrijving* en Afterpay.

*Indien u voor de optie bankoverschrijving kiest, wordt het pakket pas verzonden als het openstaande bedrag ontvangen is.

Afhalen

  1. Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje. Dit doet u door de knop “voeg toe” aan te klikken.

  2. Controleer of alles correct is en ga dan verder met uw bestelling. Adres, huisnummer, e-mail en telefoonnummer.

  3. Rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan met iDEAL of creditcard.

  1. U ontvangt een mail zodra uw bestelling voor uw klaar ligt. 

  2. U kunt het artikel afhalen tijdens de openingstijden van de winkel.
    Maandag tot en met vrijdag : 14:00 - 17:30 uur
    Zaterdag : 10:00 - 16:00 uur

Reserveren en/of apart houden van artikelen is niet mogelijk. 

Waar staan de letters voor bij sommige artikelen?

Alle artikelen zijn voorzien van een keuringslabel. De zogenoemde "grading". Dit gaat van helemaal nieuw in seal naar een beschadigd artikel. Bekijk hier de conditie uitleg.

 

Bezorgen & Afhalen

Word een bestelling gratis bezorgd?

Nederland

Ja, alle bestellingen boven €50,- worden gratis bezorgd binnen Nederland. 

Voor bestellingen onder €50,-  betaald u binnen nederland een vergoeding €6,95 voor pakketten en €4,95 voor brievenbuspakketjes.

België

Ja, alle bestellingen boven €75,- voor België worden gratis bezorgd.

Voor bestellingen onder €75,- betaald u voor zendingen naar België een vergoeding €7,49.

Andere EU-landen en overige

Voor de tarieven van verzending naar andere EU-landen en overige landen kunt u de tarievenlijst raadplegen. Staat het gewenste land er niet tussen? Neem telefonisch contact op met onze klantenservice op 088-4570700 om te kijken of een verzending alsnog mogelijk is. 

Kan ik mijn bestelling ophalen bij een afhaalpunt?

Het grootste gedeelte van ons assortiment kunt u laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt. U hoeft dus niet thuis te blijven om op uw pakket te wachten.

Grote artikelen kunnen in verband met de beschikbare ruimte niet bezorgd worden bij een afhaalpunt.

Legitimatiebewijs

U ontvangt een mail wanneer uw pakket klaar ligt op een afhaalpunt. Neem een legitimatiebewijs mee op het moment dat u het pakket gaat afhalen. Zonder geldig legitimatiebewijs krijgt u het pakket niet mee.
Uw pakket wordt 7 dagen bewaard op een PostNL afhaalpunt. Niet opgehaalde pakketten worden hierna geretourneerd naar DGM Outlet.

Wie bezorgt mijn bestelling?

Wij werken samen met logistiek partners PostNL en Redjepakketje.

Wat als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

Indien uw pakket niet door de brievenbus past, zal de bezorger bij u aanbellen. 

 

Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Ja, het is mogelijk om zelf te kiezen wanneer de bestelling bezorgd wordt. Tijdens het bestellen komen de beschikbare bezorgmomenten naar voren.

 

Kan ik buiten Nederland & België laten bezorgen?

Ja, dit is bij de meeste artikelen mogelijk. Klik hier voor de tarievenlijst per land.

Wordt een bestelling in één keer bezorgd?

Wij proberen een bestelling in één keer te verzenden. Als niet elk artikel uit je bestelling even snel bezorgd kan worden, wachten wij tot de bestelling compleet is. Hierover wordt u geïnformeerd. Mocht uw zending te zwaar zijn om in één pakket te versturen, zullen wij hier meerdere pakketten van maken. U ontvangt in dit geval meerdere Track & Trace codes.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Helaas is dit niet mogelijk.

 

Wat is een traceercode/ Track & Trace?

Met een Track & Trace code kunt u de bestelling volgen. Door middel van de Track & Trace code kunt u zien wanneer de bezorger langskomt. Het is tevens ook een verzendbewijs. Als er iets misgaat met uw zending, kunnen wij met de Track & Trace meer zien over de verzending.

Ik vind mijn bestelling niet met Track & Trace

PostNL
Op de dag dat u de track en trace heeft ontvangen kunt u het pakket vanaf 22:00 uur terugvinden op www.postnl.nl of in uw postNL app.

Redjepakketje
Op de dag dat u de track en trace heeft ontvangen kunt u het pakket vanaf 16:00 uur volgen op www.redjepakketje.nl .

Ik heb niets besteld, maar wel een pakket ontvangen.

Staat uw naam en adres op het pakket? Nee, dan is het pakket mogelijk van een van uw buren. Indien uw naam en adres er wel op staan, controleer of er betaalinstructies bij de bestelling zitten.

Geen betaalinstructie

Dan gaat het waarschijnlijk om een cadeautje. 

Wel een betaalinstructie

Dan gaat het waarschijnlijk om een foute bestelling. Om betalingsherinneringen te voorkomen kunt u het artikel het best retour afzender sturen. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op via info@dgmoutlet.nl of telefonisch 088-4570700.

Retouradres

DGM Outlet
Klompenmakerstraat 32
3194 DE Hoogvliet
Nederland

Hoe worden grote apparaten bezorgd?

Bezorgen van grote apparaten is alleen mogelijk binnen een straal van 25 kilometer vanaf postcode 3194DE in Hoogvliet. De vergoeding hiervoor bedraagt €25,-. Het artikel wordt bij uw voordeur geleverd. Indien u in een appartement woont wordt het bij de portiek afgeleverd. Neem telefonisch contact op via 088-4570700 als u gebruik wenst te maken van deze optie. 
In verband met COVID-19 is het momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van deze optie.

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van een groot artikel?

Uw zending gaat terug naar ons afhaalmagazijn. U kunt het artikel zelf komen afhalen in ons magazijn. Voordat wij namelijk uw artikel komen bezorgen sluiten wij dit eerst met u kort. Voordat onze bezorgers vertrekken wordt u wederom gecontacteerd.

Nemen jullie mijn oude apparaat mee?

Nee, dit behoort helaas niet tot de opties.

 

Laatst bekeken